Gabinet drWidget oferuje swoim użytkownikom nowe funkcjonalności, pomocne szczególnie teraz, w czasie zagrożenia epidemicznego. Do dyspozycji lekarzy i pacjentów oddajemy: wtyczkę do zapisów online, e-wizyty, system przedpłat za wizytę, zdalne przedłużanie e-recept oraz portal dla pacjenta - MyDr.

Zespół LekSeek Polska, twórca Gabinetu drWidget, dziękuje za każdą z kilkudziesięciu tysięcy wizyt, które codziennie są przeprowadzane przy użyciu programu. Za poświęcenie i trud wkładany przez personel medyczny w walkę o zdrowie i życie pacjentów.

Chcemy wesprzeć użytkowników Gabinetu drWidget w wypełnianiu codziennych obowiązków, dlatego wdrożyliśmy nowoczesne narzędzia telemedyczne, zwiększające bezpieczeństwo lekarzy i pacjentów, a także ograniczające ryzyko rozprzestrzeniania się COVID-19. Proponowane rozwiązania zapewniają pacjentom wygodny dostęp do opieki medycznej, nawet w tych trudnych czasach.

Poznaj wtyczkę do umawiania wizyt on-line

Jak to działa? Placówka medyczna umieszcza na swojej stronie internetowej przycisk z napisem “Umów wizytę”. Dzięki niemu pacjent może przeglądać wolne terminy i zdalnie umawiać wizyty w dogodnym dla siebie czasie, a ponadto szybko i bezpiecznie zapłaci za konsultację – przelewem online.

Zainteresowała Cię wtyczka? Sprawdź szczegóły tutaj.

Konsultacje z lekarzem przez wideoczat

Podczas e-wizyty lekarz, użytkownik Gabinetu drWidget, poprzez wideoczat łączy się z pacjentem, zalogowanym na swoim koncie na platformie medycznej MyDr. Lekarz może przeprowadzić wywiad, odpowiedzieć na pytania pacjenta, wystawić e-zwolnienie, e-receptę czy e-skierowanie. Gdy postawienie diagnozy będzie niemożliwe, zaleci osobistą wizytę w przychodni.

Dowiedz się więcej o e-wizytach z tego artykułu.

Umówiony pacjent nie przyszedł na wizytę? Wprowadź system przedpłat

Przedpłata zmobilizuje pacjentów do dotrzymywania terminów. Skrócą się kolejki oczekujących na wizytę, a osoby potrzebujące pomocy szybciej ją uzyskają. Będziesz optymalnie zarządzać czasem pracy i zadbasz o budżet placówki.

Należność można wpłacić poprzez: aplikację przeglądarkową www.mydr.pl, aplikację mobilną MyDr oraz ww. wtyczkę do umawiania wizyt. Jak to działa? Pacjent, korzystając np. z aplikacji mobilnej, umawia się na wizytę. Wybiera interesującą go usługę prywatną i płaci za nią. Ma na to godzinę - po upływie tego czasu rezerwacja wizyty zostanie anulowana.

Poznaj system przedpłat bliżej - przeczytaj ten artykuł.

Przedłużanie e-recept bez wychodzenia z domu

Także ta funkcjonalność jest dostępna dzięki integracji Gabinetu drWidget z MyDr. Zdalne przedłużanie e-recept szczególnie docenią pacjenci przyjmujący leki stałe.

Zamówienia można składać zarówno przez przeglądarkową, jak i mobilną wersję MyDr. Jeśli lekarz pozytywnie rozpatrzy zgłoszenie i zdalnie wystawi e-receptę, to kod dostępu do niej pojawi się na koncie pacjenta w MyDr. W razie negatywnego rozpatrzenia zgłoszenia pacjent otrzyma informację o odrzuceniu go wraz z uzasadnieniem.

Proces zdalnego zamawiania/ wystawiania e-recept został szczegółowo omówiony tutaj.

MyDr - platforma medyczna dla Twojego pacjenta

Pozwala kompleksowo zadbać o zdrowie przy użyciu rozwiązań telemedycyny. Jak już wiesz z lektury tego artykułu, MyDr umożliwia konsultacje z lekarzem przez wideoczat, przedłużanie e-recept bez wychodzenia z domu, umawianie wizyt przez aplikację i dokonywanie płatności on-line.

Odwiedź stronę www.mydr.pl i dowiedz się więcej o platformie MyDr. Poleć ją pacjentom - niech zalogują się do swojego zdrowia!

Natomiast Gabinet drWidget poznasz bliżej na www.drw.pl. W razie pytań skontaktuj się z naszym działem Helpdesk: 33 445 43 45, kontakt@drw.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze od 7:00 do 20:00.