Wystarczy komórka, aby przeglądać karty pacjentów, przeprowadzać wizyty i wystawiać e-recepty. To wszystko (i o wiele więcej) jest możliwe dzięki bezpłatnej aplikacji mobilnej Gabinet drWidget, dostępnej na telefony z systemem operacyjnym Android oraz iOS.

Wspomniana aplikacja to mobilna wersja znanego programu do prowadzenia placówek medycznych (poznaj Gabinet drWidget na www.drw.pl). Zapewnia wygodną pracę także wtedy, gdy lekarz nie ma dostępu do komputera (np. w czasie wizyt domowych).

Aplikacja oferuje cztery moduły. Po wybraniu pierwszego (“Wizyty”) użytkownik zobaczy swój grafik pracy. Może do niego dodawać wizyty, a także je przeprowadzać, uzupełniając wywiad, badanie, zalecenia, rozpoznanie opisowe i wg ICD-10. W łatwy sposób można również wystawić e-receptę, a kod dostępu do niej wysłać pacjentowi mailem lub SMS-em.

Drugi moduł (“Pacjenci”) zapewnia dostęp do listy pacjentów danej placówki medycznej. Użytkownik ma możliwość przeglądania ich kart, dokumentów i rozpoznań zapisanych na poprzednich wizytach, sporządzania notatek oraz weryfikowania stanu ubezpieczenia w systemie eWUŚ. Po zainstalowaniu aplikacji na tablecie pacjenci mogą również składać elektroniczne podpisy na wybranych dokumentach (w tym na zgodzie na przetwarzanie danych osobowych).

Po przejściu do modułu “Zamówienia” wyświetli się lista e-recept zamówionych przez pacjentów za pośrednictwem platformy medycznej MyDr (poznaj platformę na www.mydr.pl). Lekarz może odpowiedzieć na prośbę pacjenta: pozytywnie, wystawiając e-receptę w aplikacji, albo negatywnie, odrzucając zamówienie z podaniem uzasadnienia.

Ostatni moduł (“Dokumenty”) służy do digitalizacji. Dokument sfotografowany przy pomocy telefonu (np. wyniki badań) można przesłać bezpośrednio do karty odpowiedniego pacjenta.

Już dziś przetestuj możliwości Gabinetu drWidget. Aplikację pobierzesz za darmo ze sklepów Google Play i App Store.